torsdag 7. juli 2011

Sommeren kom på en onsdag i år



Jeg er litt over middels interessert i interiør. Legger inn besøk i interiørbutikker overalt hvor jeg kommer. Nå har jeg nettopp kjøpt meg en gammel campingvogn i Stavern, og i et interiørblad leste jeg om en liten gårdsbutikk som var verdt et besøk. Kjørte og kjørte - finnes ikke gateadresse vet du - kjørte inn på feil gård først - og så fant jeg den; Othilies Gårdsbutikk. Bitte liten og fyllt til randen av små og store skatter. Endte opp med en koselig blomsterpotte - lykken var stor - halv pris. Jeg er alltid lykkelig over et godt kjøp!


Tilbake til campingvogna - det er da ikke noe i veien for at den kan bli hjemmekoselig også? Sofa, kistebord og diverse fra Stabbursbua - har ikke hatt mitt siste besøk der tror jeg! Dette er fra første helgen i campingvogna - har diverse planer om å endre interiøret i selve vogna litt også. Merkelig det der at alt skal være så brunt, oransje og blomstrete. For å gjøre det enda litt mer glorete, så var det også knall rosa gardiner der.. De blir snart historie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar