fredag 8. juli 2011

Fersk blogger

"Du vet du har blitt en interiørblogger når..."

Idag har jeg benyttet regnværet til å surfe rundt på andres interiørblogger og så utrolig mye fine blogger og vakre hjem. Blir rent misunnelig av flotte hvitmalte gårder med stakittgjerder med nydelig innbydende dagsenger i jern i hagen. Innendørs er det ikke et støvkorn på avveie og flott innredning med fantasifull dekorasjon.

Jeg har også lest om uskrevne lover vedrørende blogging - at man ikke skal "stjele" bilder fra andres blogger uten å spørre først. Den bommerten gjorde jeg visst med en gang - da jeg lette etter et sjarmerende bilde av en Adirondack stol. Men har i det minste med hvor jeg har kopiert fra! Det er også enkelte ting som går igjen, produkter fra Green Gate og KitchenAid, og tenkte at jeg skulle gjøre et forsøk selv!

Jeg har begynt å tenke blogging, går rundt og lurer på hvilke ting som ville ta seg godt ut sammen, og arrangerer små "stilleben" som fotograferes og postes på bloggen. Jeg må nemlig ha 10 innlegg på bloggen min for å registrere meg hos NIB - Norske InteriørBlogger.

Så her kommer mitt bidrag til Green Gate tekopper og Pukka te.... ;-)


Og her er hvordan det ser ut til vanlig, siden jeg ikke drikker kaffe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar