søndag 10. juli 2011

Campinglivets gleder

Etter å ha vært hjemme noen dager returnerte vi til campingvogna. Bilen var pakket full av mat og pakket slik at det skulle få plass i det bittelille kjøleskapet inne i vogna. Da jeg lukket opp kjøleskapet - rant det ut grønn væske - det hadde selvfølgelig sluttet å virke! Alt var muggent!

Klokken var ca 19, og jeg googlet elektrobutikker i nærheten - åpent til kl 20!! Ca 30 min kjøring dit! Ok! Hev meg i bilen og strake veien til butikken - rett til hvitevareavdelingen - fikk tak i en fyr som jobbet der og sa; "Det haster! Jeg trenger et kjøleskap med fryser - hvilket går inn i en Corsa - og har dere det på lager?" Fyren sa: "Dette lover jeg går inn - og hvis ikke skal jeg kjøre det ut til deg selv"! Skikkelig god service altså!

Kjørte rundt til vareleveringen - fyren på lageret var MEGET skeptisk til at kjøleskapet skulle få plass i Corsa`n, men det gikk! Jeg hadde riktignok en trang plass i førersetet på vei tilbake!

Her står vidunderet - det er ikke et Smeg skap akkurat, men det får gjøre tjenesten! Den rommer masse deilig grill mat og tilbehør!


Kald limonade noen?


Var så heldig å få denne i gave i går - må bruke steiner på denne blåsbortdagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar